Hundrade tanken: Hipp hipp hurra!


Nej, jag syftar inte på nationaldagen. Det tänker jag inte fira. Men däremot lyfter jag i den hundrade tanken på hatten för:
  • Mig själv. Bloggandet flyter, jobb säkrat ett bra tag framöver – tack M för hjälpen! – och kontakterna ökar stadigt. Har fått klart senaste artikeln också.
  • Mitt brorsbarn. Han är fantastisk. Nu har jag bilder i massor. Och en film!
  • Nätverkets medlemmar. Är just hemkommen från nätverkspicnic på Hisingen med efterföljande värme och raberberkompott. Har diskuterat allt från hur man vinklar artiklar och hittar rätt kundbas till sorg, familj och knasiga tyckare.
  • Vänner. De finns. De hjälper till. De är ovärderliga, både som coacher och bara...vänner.
  • Hustvedt som har skrivit ytterligare en roman som jag inte vill att den ska vara slut. Men det är den. Funderar på att läsa om den omgående.
Ett fyrfaldigt leve för livet: Hurra, hurra, hurra, hurra!

Kommentarer

Anonym sa…
Instämmer med det mesta; hatten av för dig, för Lelle W och för sommaren!
M
D sa…
Rabarber är gott. Hurra för det också!

Här en alternativ version av nationalsången. Den mystiska animationen får man på köpet.

http://www.youtube.com/watch?v=kFYcEY16fSA
Jenny sa…
Till M: Precis!
Till D: Fantastikst klipp. Jag fånler.
cornelia sa…
Hurra hurra hurra, vi ska njuta av livet så mycket vi kan, det kan bli slut när som helst. Så verkligen heja på livet!! Ciao
Jenny sa…
Cornelia: så sant. Svårt, men sant. Allt gott!