Tanke nr 278: Livet, solen och icke-våren

Det var sol alldels nyss. Kanske kommer den tillbaka, kanske inte.

Igår var en intensiv dag. Började med månadsmöte på Frilansarna, fortsatte med hemsidesmöte med Mikael (glöm inte hans vernissage på Kåken), infomöte med Fredrik hos Frilansarna som var nyfiken på vad textcoaching innebär och som sammanfattade vårt snack med orden: "Du är ju ett universalgeni. Precis som jag."

Därefter fixade jag en del ekonomi, läste Cronas manus för Landet Limbo, och insåg att det är som att läsa Frey. Fast värre. Klockan drog sig mot 17 och M och jag pulsade genom snön till Bitter för en träff med nätverket Peppar. Trevligt som alltid. Det ska bli träffar ungefär en gång i månaden framöver. Yey!

Idag har jag putsat en text om Handledarforum till Chalmers årsredovisning och nu ska jag på möte inför uppdateringen av Handledarforum. Kom igen solen, kom igen!

Kommentarer