Tanke nr 569: Tanketömning

Åskan. Finfin lajvhund.

En chaufför och ett lootat förråd. Vad mer behövs innan man drar?

I väntan på slutet...

Kom hem i natt efter att ha varit med och arrat Tunguska. Det har varit... äsch jag vet inte. Post-lajv-känslor i överflöd. Lyssnar på The pains of being pure at heart och känner mig tom och överfull på samma gång.

Månader av jobb, månader av ständiga Skype-möten och konstiga shoppingrundor, månader av planering, patinering och skrivande. Månader som är över på några dagar.

/Här blev det paus. Blev inbjuden till Projekt Lazarus. Mmm, lockande.../

Bra kläder gör en glad. Fast det är konstigt att ha byxor. Vettiga arbetsredskap är guld. Morakniv ftw! Gråtande män bland marshaller och gammalt skrot ger känslomaraton. Hur avslutar man en gemensam berättelse utan att det blir fånigt? Min kropp är trött och hjärnan kreativ. Trygga killar är fina killar. Ljud är kul. Vilken är den optimala spellistan? Orcher kan vara rätt söta. Motorcykel med sidovagn är grymt! Människors kreativitet fascinerar. Det finns så mycket jag inte vet något om. Skog är fint. Glada kockar gör mig lycklig. Rosa är snyggt. Att vända motgång till medgång är en trigger. Lajvhund är givet. Monster finns på riktigt. Sådetså.


Kommentarer