Tanke nr 600: Släkt och lodjur

600 inlägg... Joho. Så kan det gå. Det är sista semesterdagen och idag har det turistats. Igår kom T och V med sina barn. Jag var hemma och varvade dammsugning och OS-tittande (fortfarande överraskad över att jag gillade cykeltävlingar). En tur till lekplatsen efter middagen och sedan mera OS.

Idag hade jag och lilla M balkonghäng och drack juice. Det var fint. Sedan tog vi oss till Djurgården och gick på Skansen. D och jag skippade barnens allsång och tittade på sälar (min favorit) och lodjur (D:s favvo). Lodjuren hade ungar. Så söta. Tre stycken som buffade och småbråkade och var helt ljuvliga.

Nu snart dags för te och mera sport.

Kommentarer

Idpadida sa…
Man behöver bara läsa rubriken LITE lite LITE slarvigt för att läsa "släkt och odjur". Just sayin'. Grattis till sexhundra inlägg! Gött jobbat.
Jenny sa…
*fniss* Tackar! Siktar mot 700. Minst.