Tanke nr 1188: Skivor, mat och redaktörande

Vi kör ett inlägg till när jag ändå är igång. Idag var D med mig på kontoret. Vi startade med lunch på Vi-Na fresh i Liljeholmen och tog oss sedan ner mot Trekanten.

Idag var min skivspisande kollega E äntligen på plats. Vi pladdrade på om senaste bytet och sedan var det dags för nya plattor. Han hade med sig en skiva som var helt okänd för mig: Beirut – The Flying Club Cup. Ska bli spännande att se vad det är. Av mig fick han U2:s Achtung baby. Den hade han inte lyssnat på. Nästa vecka ska vi göra ett nytt byte. Undrar vad det blir ...

Efter jobbet där jag brottats med diverse texter, hamnade jag och D på Chong Qing (i vanlig ordning enligt D) och mumsade kyckling och sidfläsk. Gott som alltid. Sedan åkte vi tunnelbana lite kors och tvärs, landade i Bagis och handlade lite innan vi kom hem, lite senare än tänkt. Jaja.

För övrigt är det jevvligt mörkt och jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer