Etthundratrettioåttonde tanken: Slappedag

Idag går det långsamt: kaffe, forumkoll, kaffe, Sopranos, kaffe... Imorgon puttrar lellebil mot Skåne. Tjoho!
-----
Lyssnar på det sorgligaste som går att lyssna på just nu: Thåströms Kärlek är för dom. Säger han adjö? Jag blir alldeles gråtig i ögat. Han är en av mina hjältar. Dessutom är han vacker som fan. Alltid.

Läste om min novell Inget är förbjudet där som var en av finalistnovellerna i Fria Tidningars novelltävling 08. Lyssnade samtidigt på Tiggarens tal på vinyl och hade ont i hjärtat.

Kommentarer

Annika sa…
Är det sånt här du gör nuförtiden? Tja, jag är inte förvånad!

Hej från Annika
(som snubblade över detta av en slump när jag egentligen letade efter något fullständigt motsatt)
Jenny sa…
Kul att du trillade in :). Jorå, jag gör sånt här. Du skriver också ser jag. Allt väl? /J