Tanke nr 192: I väntan på möte

Snart kommer S ner för ett möte. Under tiden fnissar jag åt ironi på nätet. Kulturbloggen har också tyckt till. Jag läser och lär, eller något. Har börjat med Twitter: http://twitter.com/Octotext. Det är M på Frilansarna som försöker få in oss, något motsträviga, kollegor i cyberrymden än mer. Ska se vad det ger. Utvärdering kommer.

Igår fick jag ett mail från B som driver sajten:
www.lajvsverige.se. Han hade läst min artikel i senaste numret av Signaler och undrade om jag hade möjlighet att skriva för dem också. Det ska jag, efter att ha medverkat på "Folk i förbifarten".

Nu är det kaffepaus. Sedan ska jag hem och pussa djur.

Kommentarer

Anonym sa…
Kirk o Zelda vill inte bli pussade!De vill ha gos. Gissa vem som sover i mion säng? Det är inte Anders. Ha det bra
Faster
Jenny sa…
Puss och gos är likvärdigt tycker kz. Hai.