Tanke nr 587: Haga, bilar och kartonger

Nej, det är inte jag som sysslar med kartonger. Det gör I. Hon är på väg från en lägenhet till en annan och jag förmodas hjälpa till. Men jag lyckas mest göra annat. Promenera i Haga, köpa massa presenter, äta sushi, köpa kaffe på Cigarren, åka (riktig!) spårvagn, leka med Lelle W, äta mat och prata med bror till exempel. I tycker det är ok ändå. Snäll hon. Åsså fick jag låna bilen också. Inte dumt.

Imorgon blir det lite kartongbärande, fika med K & T vid Olskroken, rekning av gamla saker i K-torp och födelsedagsfirande så jag får ge bort lite mer presenter. Bra det.

På torsdag vänder jag åter mot Sthlm. Bra det med.

Kommentarer

Idpadida sa…
Du hjälpte ju visst till ju - bara genom att vara där. Som en kosntant mental arselspark så jag inte bara kunde dega ihop i soffan. Mina 41-kartonger-and-counting hade inte varit hälften så många om du inte varit här. Sådeså. Tack igen!
Jenny sa…
Ok då. :D Vassego. Syns snart igen.
Idpadida sa…
kosntant? nåt slags kosacktant kanske? Du anar ju min form i går kväll om jag STAVAR FEL i din blogg. Ussäkta!