Tanke nr 1214: En lista braigheter

Det var ett tag sedan, men nu är det dags – vassegoa, en lista braigheter:

  • Jag har sålt mitt verk "Förvandlingen" från Manifestation Lövholmen till en dokumentärfilmare som ska sträva efter att få ett lika koncentrerat språk som jag har. Hedrande, minst sagt.
  • Igår var bästa I på besök. Det var gött att få äta smaskig indisk mat, vinna över I på D:s musikquiz (har aldrig hänt tidigare och kommer antagligen inte hända igen ;)) och prata massa.
  • Jobben rullar på – och in. Det här kommer bli mitt bästa år någonsin. Och alla uppdrag är relevanta och gör att jag kan jobba med det jag tycker om och är jevvligt bra på. Win!
  • Hösten är här. Nu kan man vara inne medan det är ruskigt ute. Bästa grejen.
  • Serien "Rita" på Netflix. Hon är min nya idol.
  • Arbetarskrivares hemsida är uppdaterad. Det händer saker, trots corona.

För övrigt är det dags att äta upp gårdagens rester och krypa in under en filt i soffan.

Kommentarer