Tanke nr 184: Borrdamm och choklad

Nu har jag borrat. Alla hyllor uppe. Och jag har två kvar ;). Fast de fick inte plats. Tack K för lån av borrmaskin och till S för hållhjälp och glada små uttrop över att det äntligen finns en helfigursspegel hemma hos mig!

Skruvade ihop en hylla på jobbet, M:s kontorsstol, x antal lådor och tidsskriftssamlare och små askar för diverse småplock. Det är fan ta mig det snyggaste kontor jag någonsin har haft.

Var inom kaffestället vid Vasaplatsen och köpte en fullmatad choklad-marshmallow-jordnötter-kolasås-grej innan jag tog bussen till nästa uppdrag. Syndigt god kaka. Hade givande möte med A om workshopen vi arbetar fram tillsammans, skickade brev, mailade och donade lite.

Åkte hem och lagade tacos till S och mig, drack te, uppdaterade varandra om livet i allmänhet och myste runt. Nu lite blogg innan snarkdags. Imorgon kommer recensionen från tisdagens musikalbesök. Håll koll.

Kommentarer