Sjuttiosjätte tanken: Sammanfattning i racerfart

Japp, så blir det. Först så händer inget, sen så händer inget, sen så händer allt. Jag är inne i ett sälj-knyta kontakter-kreativt flow. Det är bra. På alla sätt. Men jag har funderat på att sätt en farthållare på direktkontakten mellan min hjärna och mun så att det går i 90 istället för 150...

Ägnade stor tid åt att vara personal shopper åt T idag. Trägen vinner! Byxor blev inhandlade på Åhléns. Att sedan en kjol och en kofta hittade hem till min garderob är en helt annan sak. Vi hann med att prata cv (maila om ni önskar mitt rykande färska), nästa burleskklubb och skillanden mellan privata och offentliga rum och vad som händer när dessa allt mer flyter samman också. Dessutom invigde jag cykeln och trampade i god fart genom staden.

I måndags var jag på möte med föreningen Pennskaftet dit Belinda Olsson var inbjuden. Oerhört inspirerande att höra om hennes karriärsvägar, utmaningar och mål. Mer om det kommer under morgondagen. Mötet innebar också kontakt med Frilansbloggen. Kolla gärna in. Redaktörerna kommer dessutom att medverka på ett nätverksmöte i det kvinnliga nätverk för egenföretagare som jag startade i höstas. Ska bli spännande att få tips och råd.

Imorgon ska jag träffa en före detta kollega och prata upplägg inför eventuellt jobbsamarbete framöver. Ser fram emot det (både jobbmässigt och privat). Nu är det natten.

Kommentarer